donderdag 19 januari 2017

Een koude dag

Vandaag was het weer tijd om advertentie bladen rond te brengen. Dat doen we voor onze dochter. Zij loopt zelf ook een wijk en studeert nog.
Het was vanmorgen minus 3 graden en mijn man mocht als eerste gaan lopen.
We lopen afzonderlijk van elkaar, zodat onze hond niet alleen is.
Het was heerlijk om buiten te lopen. Met het zonnetje erbij was het heel lekker lopen.
De bomen en struiken zien er ook prachtig uit met een wit laagje.

Vandaag is het ook tijd om me weer over de supermarkt folders te buigen. Even kijken wat er in de aanbieding is. Daar houd ik altijd rekening mee. Zo kun je besparen, als je maar kijkt of het echt goede aanbiedingen zijn en dat het niet zo is dat je in verhouding evenveel betaald.
Als er een 1 + 1 actie is, dan moet het niet zo zijn, dat de prijs van een product evenveel is als het zou zijn voor 2 producten. Dat gebeurt ook nogal eens en dat houd ik goed in de gaten.
In de vriezer heb ik nog vlees liggen van de twee pakketten die ik een week of wat geleden bij de Aldi heb gekocht. Dat was in verhouding goedkoop.

Op de breipennen staat een sok. De eerste sok is al af en nu is het een rode. Gemaakt in een ouderwets patroon: het koffieboontje. Heel leuk om te doen en niet moeilijk.





Vanavond begint er een nieuwe serie over brood en die ga ik volgen, want echt goed brood bakken, daar ben ik heel erg in geïnteresseerd.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen