Welcome to Romancing the Ordinary

maandag 14 april 2014

Een koude en stormachtige dag - A cold and windy day

Afgelopen week is weer voorbij gevlogen.

*******

Last week flew by so quickly.


Ik maakte een suiker kaneel brood.

*******

I made a sugar cinnamon bread.



Dit lapje ben ik begonnen met restjes wol. De vrouwen vereniging maakt dekens voor Polen en vroeg om restjes wol. Ik heb aangeboden om lapjes te breien.

*******

I started this block with left over yarn. The women's society in out little town asked for left over yarn. They are making throws to send to Poland. I offered to knit some blocks too.


Een paar tulpen in mijn voortuin. Ik vind de kleurtjes zo mooi.

*******

Some of the tulips in my front garden. I love the pretty colours.


Een donkerrode akelei, zo mooi.

*******

A dark red columbine, so beautiful !!






Dit is een vaste lathyrus, een hele apart soort. Deze bloeit altijd al heel vroeg.

*******

This is a hardy lathyrus. It's a very special kind of lathyrus. It flowers very early in the year.


De Japanse sierkers staat in bloei in de voortuin, zo mooi !!

*******

The Japanese cherry is in bloom in the front garden, so very pretty !!


Vandaag is het een beetje stormachtig en kouder, veel kouder dan vorige week.
Het voelt ook veel kouder door de harde wind. Ik hoop dat het warme weer snel weer terugkomt ; )

*******

Today is very windy and much colder than it has been lately.
It feels much colder too, because of the wind. I hope the warmer weather will return soon ; )


Een hele prettige dag ~*~Have a nice day
Monique

4 opmerkingen:

  1. Sugar cinnamon bread sounds really good, and I like the knitting pattern you're doing. Very pretty! Your flowers are so pretty. We are still having cold weather here too. Many of our fruit trees have blossomed, but we are to have a freeze tonight, which will not be good for them. :-(
    Enjoy your day!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het suiker-kaneel-brood ziet er heel lekker uit. het weer beloofd niet veel goeds. Ik hoorde al van nachtvorst volgende week!
      Nog maar even genieten van het zonnetje( al is de wind wel erg fel vandaag).
      Leuk om weer eens bij jou te komen lezen! En super dat je bij mij een berichtje achterliet :
      groetjes, Franca.

      Verwijderen
    2. Hi Anne, I do hope the blossoms won't get frost bitten !!

      Verwijderen
  2. Hoi Franca, nu maar hopen dat we geen nachtvorst krijgen, met alle bloesems aan de bomen. Bedankt voor je bezoek ; )

    BeantwoordenVerwijderen